S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Vákuové balenie matracov.

22.01.2017

Vákuové balenie matracov.

Rozmýšľali ste nad tým prečo niektoré spoločnosti balia matrace vákuovo??

Magniflex oslavuje svoj patent (1986 - 2016)

Tento rok si pripomíname 30. výročie vynálezu, ktorý znamenal revolúciu vo svete matracov.

Senzačná inovácia vákuového balenia matracov v priemysle bola navrhnutá a patentovaná spoločnosťou Magniflex v roku 1986. V tomto roku rodina Magni vynašla a podala celosvetový patent na vákuové balenie matracov, transformujúci veľký produkt, ktorý do tej doby bolo obtiažné prepravovať, do malej veľkosti. Táto novinka predstavovala najpraktickejší systém balenia v oblasti matracov. Projekt bol v priemysle skutočne revolučný tým, že tento druh produktu mohol byť dopravený do veľkých maloobchodných reťazcov a zároveň zvýšil svoj export na zahraničné trhy.

Vákuové balenie zaručuje nielen hygienické a kvalitatívne štandardy matracov od zdroja až do konečného miesta určenia, ale môže znížiť jeho objem až o 90%. V jednom metri kubickom môžete dodávať 13 vákuovo balených matracov, na rozdiel len od 3 zabalených tradičným spôsobom. Inými slovami, pred rokom 1986 ste mohli prepravovať len 270 "otvorených" matracov v jednej zásielke, ale dnes ich môžete dodávať až 1200. Táto výhoda zavedená spoločnosťou Magniflex zmenila svet pre obchodníkov, ktorí tak mohli zvýšiť kapacitu svojich skladov, ale aj pre spotrebiteľov, ktorí majú možnosť samostatne riadiť dopravu svojho nového matraca.

Patent uvádza, že vyrobený matrac je stlačený a zrolovaný a potom zabalený do niekoľkých vrstiev veľmi odolného plastu.

 

 

Vďaka tomuto vynálezu Magniflex dosahuje tri hlavné ciele:

1. Efektívnejšie využívanie priestoru.
2. Schopnosť vyjsť v ústrety individuálnym dodávkam.
3. Minimálny dopad na životné prostredie z hľadiska škodlivých emisií, vzhľadom k podstatnému zníženiu počtu vozidiel používaných na prepravu matracov.

Pozrite si prvý televízny reklamný spot, ktorý sa vysielal v roku 1986.

ZjcyZDA5N